Livrare

Modalitatile de livrare ale produselor comandate cu ajutorul site-ului webpiesa sunt urmatoarele:

Ridicare personala a produselor de la sediul Webpiesa

Ridicarea produselor de la sediul Webpiesa

Daca doriti puteti ridica personal produsul comandat de la magazinul nostru din Bucuresti, str. Mihai Eminescu nr.135A, sector 2 (la intersectia strazilor Mihai Eminescu cu Viitorului – Link locatie google maps)

In acest caz, timpul de onorare a comenzii este de minim 2 ore de la confirmarea telefonica pentru comenzile lansate:

  • Luni – Vineri intre orele 9 – 17
si de maxim 48 de ore in afara acestui program. Pentru produsele aflate in stocul producatorilor sau furnizorilor externi termenul de livrare este comunicat in urma discuției telefonice de confirmare.

Livrarea prin curier

Livrarea este gratuita in Bucuresti pentru comenzile a caror valoare este mai mare de 450 ron (cu greutate maxima admisa de 15 kg), cu exceptia anvelopelor, jantelor, bateriilor auto si a componentelor de caroserie. Livrarea este gratuita si in restul tarii pentru comenzile cu valoare mai mare de 700 ron in limitele mentionate anterior.

Pentru Bucuresti, termenul de livrare prin curier este de minim 4 ore si maxim 24 ore, de la confirmarea telefonica a faptului ca produsul poate fi comandat la furnizor.

Pentru livrarea produselor comandate oriunde in tara (in limita zonelor de acoperire ale serviciului de curierat), se va percepe o taxa de transport care va fi in raport cu valoarea produselor comandate, greutate sau distanta si va fi comunicata in clar inainte de transmiterea comenzii de unul dintre reprezentantii Webpiesa.

La primirea coletului puteti solicita curierului deschiderea acestuia pentru a verifica daca produsul/produsele se afla in perfecta stare, fara a avea insa posibilitatea de a testa, verifica tehnic sau proba produsele. Daca in urma verificarii se constata ca produsele nu sunt in stare perfecta si/sau prezinta urme de lovire, zgarieturi etc., puteti refuza comanda prin completarea unui „Proces verbal de constatare” doar in prezenta curierului si nu dupa plecarea acestuia.

In cazul in care comanda contine mai multe produse si la deschiderea coletului se constata ca unul dintre ele nu este conform si doriti returnarea lui, acest lucru implica returul tuturor produselor din comanda.

Orice sesizare referitoare la integritatea si/sau continutul coletelor se va face in momentul livrarii, prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului semnat si datat. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule si nu pot fi luate in considerare, curierul neputand sa mai fie tras la raspundere.

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunta Cumparatorul termenul nou estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre acesta, comanda va fi anulata.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa furnizata pentru livrare, acesta urmeaza a fi contactat de catre curier pentru reprogramare. Receptia produsului (produselor) reprezinta acceptul cu privire la starea produsului (produselor): cutie originala, sigilata, livrate conform comenzii si nevoilor clientului, insoțite de factura, aceasta reprezentand contractul de vanzare/cumparare.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de compania BISSHUB WEB SERVICES (ce administreaza site-ul webpiesa.ro) fata de client, in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumei achitate de catre client.